ID: dk.midttrafik.mobilbillet
Version: 1.5.2
Size: 8.7 Mb
Midttrafik Screenshots
How to setup Midttrafik apk for android
- For Android 4.0 or higher:Please to Settings, look down to Security, and select Unknown sources. Choosing this choice will enable to install apps download from the internet.
- For devices running on lower Android 4.0:
Please go to Settings - open the Applications option, and select Unknown sources, click OK on the popup alert.
Midttrafik Details
Køb mobilbilletter til Midttrafiks busser og Lemvigbanen.Du kan købe:
Klippekort
Kontantbillet
Øvrige billetter (fx til Djurs Sommerland, Randers Regnskov og Kattegatcenteret)
Inden du kan bruge Midttrafiks app, skal du oprette en konto og beslutte, hvordan du vil betale.
Du kan betale med MobilePay eller tilknytte et betalingskort (Dankort, Visa, Visa/Dankort, Mastercard, Maestro, Visa Electron, American Express).
Husk!
Køb din mobilbillet inden rejsen starter.
Vær sikker på, at der er internetforbindelse, når du køber din billet. Billetten kan dog fremvises uden internetforbindelse.
Vær sikker på, at du har strøm på telefonen til hele rejsen, så du kan fremvise din billet ved billetkontrol.
Telefonen skal være intakt, så billetten er synlig på skærmen ved billetkontrol.
Billetter købt i Midttrafik app er kun gyldige i Midttrafiks område til rejser med Midttrafiks busser og Lemvigbanen.
Billetter købt i Midttrafik app er ikke gyldige til rejser med Arriva tog og DSB tog.
Kontakt Midttrafik Kundecenter på 70 210 230, hvis du har spørgsmål. Vi har åbent hver dag fra kl. 7-23. Eller læs mere på midttrafik.dk
What's new in Midttrafik 1.5.2
Tak, fordi du bruger Midttrafik app, der nu er hentet af mere end 100.000 kunder. Vi arbejder hele tiden på at give dig den bedst mulige bruger-oplevelse. I den seneste opdatering har vi lavet en række forbedringer og rettet nogle småfejl.Download Midttrafik lastet APK
Search terms:
How to mod Midttrafik patch 1.5.2 apk for bluestacks
How to use Midttrafik mod apk
How to mod Midttrafik 1.5.2 apk
How to get Midttrafik lastet apk
<span style="color:red">:</span> Skandale app Virker aldrig<br /><br /><span style="color:red">Casper:</span> Billigt<br /><br /><span style="color:red">Holger Nilsson:</span> Ikke for turister Kan ikke bruges med udenlandske mobiltelefoner - kun 8 cifrer i nummeret.<br /><br /><span style="color:red">Flemming Me:</span> Virkelig dårlig! Upålideligt. Forstår ikke det skal være så elendigt og ugennemtænkt. NFC ved indstigning, men det bliver sikkert alt for indviklet.<br /><br /><span style="color:red">Filip Fot:</span> I like the app very much, I just wish it had an option to switch to English for all student newcomers who haven't started learning Danish yet. I know I have a guide in English on the website, but it's not that practical for everyday use. Once again, excellent app.<br /><br /><span style="color:red">Rasmus Olesen:</span> Ting der ikke må ske... Appen har idag brugt samtligt klip på mit klippekort, efter en enkelt godkendelse.<br /><br /><span style="color:red">Rune Hammerskov:</span> Ustabil og langsom App'en crasher ofte og nulstilling af password virker ikke. Brug nu NemID til nulstilling af password i stedet for e-mail. Er desuden langsom og der er brugt for lidt tid på UX.<br /><br /><span style="color:red">Save bane:</span> Nemt og hurtigt Har købt billet på under 2 minutter med download og registrering inkluderet. Klippekort købte jeg uden problemer på 10 sekunder. Godt arbejde.<br /><br /><span style="color:red">:</span> Loading loading Virker ligeså godt som DSBs app. Det vil sige, utrolig dårligt.<br /><br /><span style="color:red">Rasmus Høgsberg:</span> Periode kort App'en er fin, men der mangler muligheden for at kunne købe periode kort.<br /><br /><span style="color:red">Lars Holm:</span> Fin nok Klarer mine klippekort uden problemer<br /><br /><span style="color:red">Adam Husted Kjelstrøm:</span> "bliver det til noget, unge mand?" Tog frejdigt mobilen frem for at betale min busbillet. "du er automatisk blevet logget ud" - skal have re-set password,åbne en mail, finde på ny kode, købe billet. Buschaufføren bliver utålmodig og sætter mig af. Det var så den jobsamtale - og mon ikke anvendelighed somme tider burde komme foran 'random security checks'?<br /><br /><span style="color:red">Jesper Lysgaard Rasmussen:</span> Virker ikke App'en fryser ved login. Nulstilling af kodeord virker ikke. Virkede 6 gange, men fryser hver gang nu ved login .. hvordan mon man får sine resterende klip refunderet så?<br /><br /><span style="color:red">Peter H:</span> Can't register Can't register without a Danish phone number.<br /><br /><span style="color:red">Marcus Jensen:</span> God nok Det ville være fint hvis man kunne købe tillægsbillet, da dette er det jeg primært ville bruge appen til<br /><br /><span style="color:red">Morten Nørholm Bilstrup:</span> Virker Jeg er glad for at se at den virker. Der er mange af de her danske Service apps, som bare ikke fungere. Ikke at glemme, er der godt at der kommet sådan en app, det manglede der. Tak :-)<br /><br /><span style="color:red">Martin Christensen:</span> Det kunne være fedt, hvis man kunne reset sin kode, og hvis man kunne ændre sin kode, når man er logget ind med den midlertidig kode (gælder 12 timer) man får hvis man ringer. Kan heller ikke finde nogle tilknyttet hjemmesider, hvor man kan dette. App ser eller meget fin ud, men reset og ændre sin kode mangler, da app'en er helt ubrugelig hvis man er dum nok til at glemmer sin kode.<br /><br /><span style="color:red">Sergiu Brumar:</span> Jeg synes at appen fungerer fint. Man skal bare huske kodeordet, da den logger ud en gang imellem.<br /><br /><span style="color:red">Peter Ørbæk:</span> Har brugt den nogen gange til at købe klippekort, og det fungerer OK. I går havde jeg den med på mobilen til London, og brugte mobilen dels i fly-mode, dels uden roaming, og uden at bruge Mobilbillet appen, men efter nogen timer derovre sagde Android at Mobilbillet appen havde brugt 30% at mit batteri! Uden at have været i brug! Selvsagt stoppede jeg den og afinstallerede den og det hjalp på strømforbruget! Den er vist for hidsig til at prøve at snakke med et net der ikke er der...?<br /><br />