How to download EgyptERASeS 3.8 mod apk for laptop - APK Kodi

How to download EgyptERASeS 3.8 mod apk for laptop



EgyptERASeS.apk 3.8
Name: EgyptERASeS.apk
ID: com.kndsoft.egypterases
Version: 3.8
Size: 2.4 Mb



EgyptERASeS Screenshots

How to get EgyptERASeS 3.8 mod apk for android
How to download EgyptERASeS lastet apk for android
How to get EgyptERASeS patch 3.8 apk for pc

How to setup EgyptERASeS apk for android

- For Android 4.0 or higher:
Please to Settings, look down to Security, and select Unknown sources. Choosing this choice will enable to install apps download from the internet.
- For devices running on lower Android 4.0:
Please go to Settings - open the Applications option, and select Unknown sources, click OK on the popup alert.

EgyptERASeS Description

EgyptERASeS is mobile application for Egyptian Smart Electricity Services, the application offers varieties of services for Egyptian electricity subscribers. One of main services is allowing subscribers to report their electricity consumptions directly to different electricity distribution companies.
If you have any comment or inquiry, please drop your it
info@egypterases.com

What's new in EgyptERASeS 3.8

- Supported electricity companies
1. Upper Egypt Electricity Distribution Company
2. Alext Electricity Distribution Company
3. North Delta Electricity Distribution Company
4. North Cairo Electricity Distribution Company
5. South Delta Electricity Distribution Company
6. El Behirah Electricity Distribution Company
Note: Some regions of North Cairo ( ex: Nasr City ) aren't covered yet.
- Issues Fixing
EgyptERASeS | 1640 Reviewers | | Rating: 4

Download EgyptERASeS 3.8 unlimited APK



Search terms:
How to install EgyptERASeS 3.8 mod apk for laptop
How to use EgyptERASeS unlimited apk
How to mod EgyptERASeS 3.8 apk
How to get EgyptERASeS unlimited apk

<span style="color:red">:</span> ليه الاعلانات، و الفاتورة مالهاش اي علاقة بالقرائة اللي بتتسجل علشان تدخلونا في شرائح اعلى<br /><br /><span style="color:red">Mohamed Said:</span> مش عارف اضيف عداد تبع محافظة البحيرة تقريبا الرقم ناقص هوه 11 رقم<br /><br /><span style="color:red">alsayed raslan:</span> مش ليضيف القراءه بقاله ٣ شهور و بيجيلي متوسطات ... ياريت تحلوا المشكله كان شغال قبل كدا كويس<br /><br /><span style="color:red">Khaled Eid:</span> لا استطيع إدخال القراءة لاكثر من ثلاثة ايام. لماذا لا بتم حل مثل هذه المشاكل على وجه السرعة<br /><br /><span style="color:red">Diaa Marzouk:</span> There is a problem i cant log to my account<br /><br /><span style="color:red">Mina Monir:</span> مش بيقبل اي قراءة جديد من الشهر اللي فات :S<br /><br /><span style="color:red">Ramy Mikhael:</span> لتسجيل عداد جديد ... بيطلب اسم المكان .. يعني اية ؟. بدخل اسمي او العنوان او المنطقة ومش بيقبل حاجة<br /><br /><span style="color:red">Adham Tv:</span> الموقع بعت رسالة ان الاستعلام عن قيمة الفاتورة هيبقى ب ٩٠ قرش فى الشهر عن طريق الرسائل<br /><br /><span style="color:red">enas ahmed:</span> دايما يبعتلي حدث مشكله اثناء الاتصال برجاء حل المشكلة . النزهة الجديدة<br /><br /><span style="color:red">Talal Osama:</span> تسجيل القراءة يعمل الان بنجاح. يرجى من مسئولي التطبيق الاهتمام بعدم تكرار مشكلة عدم تسجيل القراءة لمنع الفساد.<br /><br /><span style="color:red">AH SA:</span> حاجة زفت برنامج ولا له اي لازمة في الحياة غير انه يجيبلك الضغط<br /><br /><span style="color:red">MAHMOUD Dahy:</span> الخدمه متوقفه من الشهر الماضى و لا تستطيع ادخال القراءه ولم يتم اصلاحه<br /><br /><span style="color:red">Mohamed Ahmed:</span> لما يعد يعلمنى بادخال قرائه العداد مما تسبب فى عدم ادخال قراءه شهر 5<br /><br /><span style="color:red">Mohammad Abdelraheem:</span> لا تعمل، مشكلة في الاتصال بشركة شمال القاهرة... متوقع طبعا من اي حاجة مصري<br /><br /><span style="color:red">Karim Kamal:</span> اين المتابعه . خدمه حلوة بدون من يواليها حيث انها لا تعمل الان<br /><br /><span style="color:red">ayman mohamed:</span> مش عارف اعمل اضافة عداد بيجيلى رسالة خطأ في الاتصال بشركه شمال القاهرة<br /><br /><span style="color:red">Ahmed Elashri:</span> حدث خطأ في الاتصال بشبكة جنوب القاهرة للكهرباء..من اسبوع ومستمرة حتي الان<br /><br /><span style="color:red">john salib:</span> مبقاش شغال و دايما بيقول خظأ في الأتصال<br /><br /><span style="color:red">Ahmed Mostafa:</span> برنامج رائع يحتاج الى اضافة بعض المميزات مثل بيان تاريخي بتفاصيل الفواتير<br /><br /><span style="color:red">Mbm Mnm:</span> برنامج ممتاز ويجب استمراره و دعمه جيدا لانه سيوفر ملايين على الدولة<br /><br /><span style="color:red">Alaa El Hamoly:</span> البرنامج لا يعمل على الاطلاق فى بنها منطقة شركة جنوب الدلتا للكهىباؤ<br /><br /><span style="color:red">Ahmed Abdelhady:</span> البرنامج بيطلع دايماً خطأ فى اﻹتصال ومش بيقبل إضافة قراءة !!!<br /><br /><span style="color:red">Reham Adam:</span> منذ شهرين لا استطيع ادخال القراءة دائما بوجد خطأ فى الاتصال<br /><br /><span style="color:red">Eslam 50103:</span> برنامج بقا خرا كان شغال حلو بس زي عاده لازم نبعبص<br /><br /><span style="color:red">Essam Ashmawy:</span> انا مش عارف اضيف عداد اصلا ممكن تسعدني وتقولي ادخل اسم المكان ازاي؟؟؟<br /><br /><span style="color:red">Mayer Magdy:</span> التطبيق عطل تاني بعد لما كان شغال كويس....ومش عاوز يسجل القراءة....لية كدة كان شغال كويس جدا<br /><br /><span style="color:red">Mohamed Desouki:</span> كيفية الحصول على كود السداد الالكترونى؟ ؟ لا يمكن الاستمرار بدون الكود.<br /><br /><span style="color:red">Odaiba Hussein:</span> برنامج سهل ومفيد جدا كده انا مطمئن على قراءة العداد<br /><br /><span style="color:red">mohamed romia:</span> نسيت الباسورد وبيقول انه بعته ع الايميل ومفيش حاجه بتوصل<br /><br /><span style="color:red">Amr Haggag:</span> مش عارف اضيف عداد منطقة جنوب الجيزة .. تحديث اليوم .. للتطبيق . !!! مفيش اى رسالة بتظهر..<br /><br /><span style="color:red">Ahmed Abdel Moneim Elgammal:</span> التطبيق لا يقبل التسجيل كمستخدم جديد و تظهر رسالة حدث خطأ اثناء التسجيل؟؟؟؟!!!!! برجاء التكرم بالإفادة<br /><br /><span style="color:red">:</span> للشهر الثاني علي التوالي لا تعمل ولا تستقبل قراءة العداد<br /><br /><span style="color:red">Philip Victor:</span> البرنامج كان شغال كويس و باز يريت تشوفو حل<br /><br /><span style="color:red">mido hamed:</span> البرنامج سجل معايا ٦ شهور ومش عايز يسجل تانى<br /><br /><span style="color:red">Narimane Gharib:</span> مش شغال والناس بتشتكي و بتردو انه العطل اتصلح مع انه متصلحش! مش بيقبل قراية العداد و يكتب انه حدث خطأ و يقفل الابليكيشن كلها، انا على الحال دة من شهر ديسمبر و مع ذلك بيتبعتلي على الايميل فاتورة سبحان الله ازاي معرفش!!!!! و بعدين تزعلو لما الناس تقول ان دي سرقة، بجد الحلو ما يكملش!<br /><br /><span style="color:red">Mohamed Zantoot:</span> مبيعرضش ليه الفواتير وتكلفتها زى الموقع بتاع egyrases<br /><br /><span style="color:red">Galal Hamdy:</span> Xperia Z5 Premium.. لم اصادف اي عقبات او مشاكل.. تطبيق ممتاز<br /><br /><span style="color:red">mohamed karam:</span> مش بيسجل القراءه حاليا<br /><br /><span style="color:red">Ahmed Fathy:</span> تمام بس مش عارف retrieve password<br /><br /><span style="color:red">Mohamed Mamdouh:</span> عندى مشكلة فى ال password reset<br /><br />